Αύριο στο “Ελευθερία” πρέπει να μας νιώσουν!

Μεγάλο παιχνίδι για την πετοσφαιρική μας ομάδα αύριο βράδυ, η οποία υποδέχεται τον Παφιακό και χρειάζεται άμεσα την επιστροφή στις νίκες, επιδιώκοντας μια σημαντική επιτυχία στο ντέρμπι απέναντι στον βασικό της αντίπαλο.

Ο βαθμός δυσκολίας είναι τεράστιος και η παρουσία του κόσμου μπορεί και ΠΡΕΠΕΙ να κάνει διαφορά.

Καλούμε όλο τον πράσινο ΛΑΟ να βρεθεί στο γήπεδο και να στηρίξει τους αθλητές και τον προπονητή μας, τώρα που μας χρειάζονται περισσότερο από ποτέ σε αυτό το άθλημα.

Στις 20:00, στο Στάδιο “Ελευθερία”.
Βάλτε το στο πρόγραμμα, πάμε να γεμίσουμε το κλειστό και να σπρώξουμε την ομάδα μας στη νίκη.


ΣΧΕΤΙΚΑ

Ο προγραμματισμός του νέου πρωταθλήματος πετόσφαιρας
Νικολίνα:”78 χρόνια ένδοξης ιστορίας και περηφάνιας” (Βίντεο)
Κανάρης Παπάς:”78 xρόνια γεμάτα τίτλους, περηφάνεια κι έναν...
Μεγάλη νίκη για την Εθνική πετόσφαιρας με ανατροπή!