Το κορίτσια μας έκαναν το καθήκον τους κεδίζοντας με 0 – 3 σετ τον Δία Έμπας και παίρνοντας το πρώτο τρίποντο στη δεύτερη φάση του πρωταθλήματος Β1 κατηγορίας γυναικών.
Οι παίκτριες του Δημήτρη Αποστόλου έπαιξαν κατά διαστήματα ωραίο βόλεϊ και κατάφεραν να επιβληθούν των αντιπάλων τους, μπαίνοντας με το δεξί στη δεύτερη και κρίσιμη φάση της διοργάνωσης.
Τα σετ: 17-25, 16 – 25, 21 – 25








