Έδωσαν τα πάντα για να μείνουν ζωντανές, όμως λύγισαν στο Τie-Break

Σε ένα συναρπαστικό παιχνίδι που έγινε στο Γέρι για τη δεύτερη αγωνιστική της Β’ φάσης του πρωταθλήματος της Β1 κατηγορίας πετόσφαιρας γυναικών, η ΟΜΟΝΟΙΑ γνώρισε την ήττα με 3-2 σετ από τον Δικέφαλο Γερίου. Η ομάδα μας ξεκίνησε πολύ δυνατά και με εξαιρετικό μπλοκ και σερβίς κατάφερε να πάρει το πρώτο σετ με 13-25. Στο δεύτερο σετ τα δεδομένα άλλαξαν, με τον Δικέφαλο να ανεβάζει απόδοση και την ΟΜΟΝΟΙΑ να επηρεάζεται από το άγχος, με αποτέλεσμα οι γηπεδούχες να ισοφαρίσουν κερδίζοντας με 25-15. Αυτό έδωσε ψυχολογίστστις γηπεδούχες, ο οποίες  μπήκαν πιο δυνατά και στο τρίτο σετ. Παρόλα αυτά, οι κοπέλες μας πάλεψαν μέχρι τέλους, αλλά το έχασαν στις λεπτομέρειες με 25-23. Στο τέταρτο σετ, σε ακόμη ένα θεαματικό και αμφίρροπο παιχνίδι, η ΟΜΟΝΟΙΑ επικράτησε με 23-25 και έστειλε τον αγώνα στο Τie-Break. Εκεί όμως έλειψε το καθαρό μυαλό και η ψυχραιμία, με τον Δικέφαλο να επικρατεί με 15-7 και να αυξάνει τη διαφορά του στους 5 βαθμούς από την ομάδα μας. Με αυτά τα δεδομένα, η υπόθεση πρωτάθλημα και άνοδος γίνεται πλέον πολύ δύσκολη, καθώς απομένουν τέσσερις αγώνες, ανάμεσά τους και το μεταξύ μας παιχνίδι με τον Δικέφαλο στο Λευκόθεο.

ΣΧΕΤΙΚΑ

Ο προγραμματισμός του νέου πρωταθλήματος πετόσφαιρας
Νικολίνα:”78 χρόνια ένδοξης ιστορίας και περηφάνιας” (Βίντεο)
Κανάρης Παπάς:”78 xρόνια γεμάτα τίτλους, περηφάνεια κι έναν...
Μεγάλη νίκη για την Εθνική πετόσφαιρας με ανατροπή!