Η γυναικεία πετοσφαιρική ομάδα της ΟΜΟΝΟΙΑ επικράτησε πριν από λίγο με 3-0 απέναντι στον ΑΠΟΚ, σε αγώνα για την τρίτη αγωνιστική της Β’ φάσης του πρωταθλήματος Β1 κατηγορίας γυναικών.
Παρότι οι φιλοξενούμενες παρουσιάστηκαν ανταγωνιστικές, οι παίκτριες του κόουτς Αποστόλου κατάφεραν να επιβληθούν και στα τρία σετ, ξεπερνώντας τις δυσκολίες που συνάντησαν στη διάρκεια του αγώνα.
Η ομάδα μας πήρε το πολύτιμο τρίποντο και πλέον περιμένει τα υπόλοιπα αποτελέσματα της αγωνιστικής για να δει πώς θα διαμορφωθεί η βαθμολογική της θέση.
Τα σετ: 25-21, 25-17, 25-19.








