Ψυχωμένη η ομάδα μας πήρε το τρίποντο απέναντι στον Δικέφαλο Γερίου!

Μια τεράστια επιτυχία πέτυχε η γυναικεία πετοσφαιρική ομάδα της ΟΜΟΝΟΙΑΣ απέναντι στον Δικέφαλο Γερίου, επικρατώντας με 3-0 στο Λευκόθεο στάδιο, σε αγώνα για τη 4η αγωνιστική της Β’ φάσης του πρωταθλήματος Β1 κατηγορίας γυναικών.

Τα κορίτσια της ΟΜΟΝΟΙΑΣ βρέθηκαν σε απίστευτη μέρα και κατάφεραν να επιβληθούν και στα τρία σετ, παίρνοντας το πολύτιμο τρίποντο και μειώνοντας τη διαφορά από την κορυφή στους δύο βαθμούς.

Πλέον απομένουν δύο τελευταίες αγωνιστικές και θα αναμένουμε να δούμε αν θα υπάρξουν νέες απώλειες για τον Δικέφαλο Γερίου, ώστε η ομάδα μας να καλύψει τη διαφορά και να διεκδικήσει μέχρι τέλους τον στόχο που είναι το πρωτάθλημα.

Μπράβο κορίτσια!

Τα σετ: 25-22, 25-20, 27 – 25


ΣΧΕΤΙΚΑ

Ο προγραμματισμός του νέου πρωταθλήματος πετόσφαιρας
Νικολίνα:”78 χρόνια ένδοξης ιστορίας και περηφάνιας” (Βίντεο)
Κανάρης Παπάς:”78 xρόνια γεμάτα τίτλους, περηφάνεια κι έναν...
Μεγάλη νίκη για την Εθνική πετόσφαιρας με ανατροπή!