Η γυναικεία πετοσφαιρική ομάδα μας κέρδισε πριν από λίγο με 3-0 τον Εθνικό Λατσιών σε αγώνα για την πρώτη αγωνιστική του Β’ γύρου του πρωταθλήματος γυναικών Β1 κατηγορίας. Τα κορίτσια του Γιώργου Γεωργίου ήταν ξανά εξαιρετικά. Μπήκαν δυνατά, επέβαλαν τον ρυθμό τους και καθάρισαν το παιχνίδι με 3-0 σετ.
Πλέον όλη η προσοχή στρέφεται στη δεύτερη αγωνιστική απέναντι στον Δικέφαλο Γερίου, εκεί όπου η ΟΜΟΝΟΙΑ θέλει το διπλό για να ανέβει στην κορυφή και να ισοφαρίσει στη μάχη των νικών σε 1-1.
Πάμε κορίτσια, μπορούμε να το κάνουμε!
Tα σετ: 10 – 25 , 15 – 25, 25 – 15







