Μεγάλο ντέρμπι έχουμε στο πρωτάθλημα πετοσφαίρας, με την ΟΜΟΝΟΙΑ να φιλοξενείται από τον Παφιακό στην κλειστή αίθουσα «Αφροδίτη».
Η ΟΜΟΝΟΙΑ, που βρίσκεται αρκετούς βαθμούς πίσω από τον πρωτοπόρο Παφιακό, έχει ως στόχο τη νίκη, να ισοφαρίσει τις μεταξύ τους αναμετρήσεις στο 1-1 και να μειώσει τη διαφορά από την κορυφή, δίνοντας νέο ενδιαφέρον στη μάχη του τίτλου.
Παρά τον υψηλό βαθμό δυσκολίας, οι πετοσφαιριστές του Σάββα Σάβα δηλώνουν πανέτοιμοι να τα δώσουν όλα και να παλέψουν μέχρι τέλους, με στόχο να πανηγυρίσουν μια τεράστια νίκη απόψε στις 19:30.








