Τις πρώτες του δηλώσεις έκανε ο προπονητής της ομάδας μας Χένινγκ Μπεργκ ενόψει της νέας σεζόν.
Μίλησε στο OMONOIA TV πριν την έναρξη της χθεσινής πρώτης προπόνησης της ΟΜΟΝΟΙΑΣ και ανάμεσα σε άλλα αναεφέρθηκε στον Σεμέδο:
«Είναι φυσιολογικό κάποιοι παίκτες να αποχωρούν και άλλοι να έρχονται. Αυτό συμβαίνει κάθε καλοκαιρινή μεταγραφική περίοδο. Ο Μοντνόρ ήρθε, ο Σεμέδο έφυγε. Είμαστε πάρα πολύ ευχαριστημένοι με τη δουλειά που έκανε ο Σεμέδο. Η νοοτροπία του, η εργατικότητά του, τα γκολ του και η συνεισφορά του στους συμπαίκτες του ήταν κορυφαία και θα τον θυμόμαστε πάντα γι’ αυτά».








