Πραγματοποιήθηκε χθες το απόγευμα, στο κλειστό γυμναστήριο του Αγίου Ιωάννη του Χρυσοστόμου, η τελική γιορτή των Ακαδημιών της γυναικείας μας ομάδας πετοσφαίρισης.
Τα μικρά παιδιά και οι γονείς τους πέρασαν ένα ξέγνοιαστο απόγευμα, παίζοντας βόλεϊ και απολαμβάνοντας το άθλημα που αγαπούν. Οι στιγμές ήταν γεμάτες χαρά, συμμετοχή και οικογενειακή ατμόσφαιρα.
Στο τέλος της εκδήλωσης, τα μέλη του τμήματος δεξιώθηκαν τους γονείς των παιδιών, ανανεώνοντας το ραντεβού τους για την επόμενη αγωνιστική περίοδο.
Δείτε πλούσιο φωτορεπορτάζ και βίντεο από τη γιορτή, όπου το «OMONOIA24» έδωσε το παρών.







































