Πραγματοποιείται αυτή τη στιγμή στα πάρκο Αθαλάσσας το 3ο Green Fun Run, που διοργανώνει το Τμήμα Δρομέων της ΟΜΟΝΟΙΑΣ σε συνεργασία με το Ίδρυμα Αλκίνοος Αρτεμίου
.
Το 3ο Green Fun Run είναι το πιο πετυχημένο των τελευταίων ετών, με μεγάλη συμμετοχή δρομέων τόσο της ομάδας μας όσο και άλλων ομάδων.
Ένα μεγάλο μπράβο στους διοργανωτές. Το OMONOIA 24 είναι εδώ και θα μεταφέρει όλα τα συναισθήματα και τις όμορφες στιγμές της διοργάνωσης.
Παράλληλα, ετοιμάζουμε και ένα όμορφο ρεπορτάζ, το οποίο θα παρουσιάσουμε το απόγευμα.
.


































