Σιμίτς σε Ντιουνκού:”Αδερφέ ξεκινήσαμε…Που είσαι;”

Ο Στέφαν Σιμίτς επέλεξε ένα ξεχωριστό τρόπο να διακωμωδήσει το γεγονός ότι ο Άλφα Ντιουνκού ακόμη δεν έχει απαντήσει ακόμα στην πρόταση της ΟΜΟΝΟΙΑΣ.

“Αδερφέ ξεκινήσαμε…Που είσαι”… Έγραψε ο Τσέχος αμυντικός στην φωτογραφία που ανάρτησε ο Ντιουνκού από τις διακοπές του.


ΣΧΕΤΙΚΑ

Σιμίτς σε Ντιουνκού:”Αδερφέ ξεκινήσαμε…Που είσαι;”
Χαλαρώνει στην Νάπολη ο Ταλιμπάν!
Εβάντρο:”We are back”…
ΟΜΟΝΟΙΑ: «Η νέα σεζόν έρχεται…»