Συμφωνά με όσα βγαίνουν προς τα εξώ από πλευρά Άρη, το θέμα μεταξύ τους και τη ΑΙΚ για τον Ανδρόνικο Κακουλλή θα κλείσει εντός των αμέσως επόμενων 24ώρων.
Με αυτό τον τρόπο ο Ανδρόνικος θα γίνει και βούλα ποδοσφαιριστής της ΟΜΟΝΟΙΑΣ, και θα μπορέσει να ενσοματωθεί κανονικά στις προετοιμασία της ομάδας μας.
Θα αναμένουμε την επίσημη ενημέρωση τόσο από τον Άρη, όσο και και από την ΟΜΟΝΟΙΑ για το συγκεκριμένο θέμα.




