Μετα την εξαιρετική διοργάνωση του 3ου Green Fun Run που πραγματοποιήθηκε το περασμένο Σάββατο στο πάρκο Αθαλάσσας το τμήμα δρομέων της ΟΜΟΝΟΙΑΣ ανακοίνωσε ήδη την 4η διοργάνωση.

Δείτε πιο πάνω την ανάρτηση του τμήματος δρομέων της ομάδας μας και φυλάξτε την ημερομηνία.








