Ο φίλος της ομάδας μας Παναγιώτης ετοιμάζεται σήμερα να ανέβει τα σκαλιά της εκκλησίας με την αγαπημένη της καρδιάς του.
Λίγο πριν την αναχώρηση για την εκκλησία ο Παναγιώτης και οι φίλοι του πόζαραν με το τριφύλλι.
Οι ώρες οι καλές…Να ζήσετε παιδιά 💚








